wtorek, 7 lutego 2012

Poczuj wdzięczność a otrzymasz błogość

Za co, Kochany Czytelniku możesz być wdzięczny dzisiaj, teraz, w tym momencie?

     Mam dzisiaj w sobie tyle wdzięczności, że przelewa mi się na zewnątrz w postaci radości, ekscytacji, miłości :).

Jestem wdzięczna za to, że mogę rozmawiać ludźmi, że wpływam na ich jakość życia, daję nadzieję, rozjaśniam ich twarze i widzę zmiany :).

Jestem wdzięczna za to, że Oni są wdzięczni mi, a ja... jestem wdzięczna Jezusowi za Nich :).

To wdzięczność jest motorem napędowym kreacji mojego życia zgodnie z tym, czego pragnę. Tak, otrzymuję to, czego pragnę - moje życie to magia pełna czarów i zrealizowanych marzeń.

Odnajdź w sobie to światełko wdzięczności i rozpal ogień, który zamieni ją w poczucie błogości.
To odmieni Twoje życie :) Tak jak i moje :).




Brak komentarzy: