środa, 29 lutego 2012

Jak wcielić w życie instrukcje daną nam przez Pana Jezusa?

          Wiele osób, czytając moje posty zapewne zastanawia się: no dobrze, ale jak mam to zrobić?
Jak mam uwierzyć.....    mieć wiarę jak ziarnko gorczycy?
Skąd ją czerpać?

Odpowiedź jest prosta: oczywiście że ze Źródła.
        Kontakt na co dzień z Jezusem, jest jak rozmowa z dobrym przyjacielem, który wspiera, doradza, śmieje się z Tobą. Tak samo rozmawiaj z Jezusem - On jest obok ciągle i czeka na Twoją inicjatywę. Czeka, ponieważ otrzymałeś wolność emocjonalną, o której pisałam wcześniej.
Zatem nigdy się nie narzuca, tylko trwa przy Tobie :)

     


       Największym przykazaniem jest przykazanie Miłości. Zatem praktykuj ją codziennie.
A zacznij... od siebie. Cóż możesz dać otoczeniu, rodzinie, przyjaciołom, osobom z którymi codziennie przebywasz?  To co nosisz w sobie. A co nosisz w sobie?
Czy kochasz siebie? Jeśli nie, zacznij to robić.
Napisz do mnie, a powiem Ci, jak możesz pokochać siebie a potem automatycznie: swoje życie :)

Dlaczego chcę, żebyś do mnie napisał/? Ponieważ jesteś wyjątkowy, i w taki sposób Cię potraktuję - z wyjątkowym, indywidualnym podejściem :)


1 komentarz:

Redakto Bezczelna pisze...

Im bardziej kochamy siebie, tym więcej miłości dociera do nas. Jeśli cenimy swoją osobę i mamy do siebie szacunek, to jednocześnie potrafimy tą miłość i szacunek okazywać drugiemu człowiekowi.
To co odczuwamy wraca do nas. Więc tak jak mówi autorka, warto kochać samego siebie, to zawsze się opłaca. Zawsze jest dla nas dobre i słuszne.