poniedziałek, 9 czerwca 2014

Jezus Cię KOCHA

 Tak, Jezus Cię kocha. Doświadczam  tego codziennie.
Przeze mnie pisze ten blog, ponieważ chce, żeby każdy był w Nim szczęśliwy.

Jak to osiągnąć?  Zwyczajnie - być wdzięcznym, za to, .co otrzymałeś  Bo On chce, żebyś się  cieszył. Cieszył  jak  dziecko. Właśnie On najlepiej wie, czego Ci trzeba. Ale masz wolną wolę, więc korzystaj z  niej. Ciesząc się, zrozumiesz, że zasługujesz na jeszcze więcej  - i tyle  także trzymasz.

Od Ciebie zależy czy podziękujesz,  i powiesz: jestem najbardziej kochany ze wszystkich. Skoro Bóg mnie kocha i jestem Jego dzieckiem, nie ma mowy, na bank zasługuję na wszystko co  dla mnie jest najlepsze :-)

I tak  trzymaj  :-)
 

2 komentarze:

Anonimowy pisze...

Witam. Piękny blog. Polecam także blog niepełnosprawnej Moniki (ona pisze swoje notki jednym palcem i maluje ustami piękne obrazy). Monika pięknie opisuje swoją relację z Panem Jezusem. Nazywa Go swoim Ukochanym :-)Adres bloga - monikam.pl

Kasia Bohdan-Kmoch pisze...

Dziękuję za dobre słowa Olu! Dzięki takim komentarzom mam poczucie sensu tego, co robię :-)